تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

ال جی کار به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر تلویزیونهای ال جی و با سالها سابقه در نمایندگی و تعمیرات این برند،با ایجاد شبکه گسترده ای از تعمیرکاران و امکانات فوق پیشرفته تعمیر تلویزیون،در هر نقطه ای از تهران کرج و حومه که باشید با اعزام سرویسکار در اسرع وقت تلویزیون ال جی شما را در محل تعمیر می کند.

تعمیر انواع تلویزیونهای LCD,LED,3D ,OLED ال جی توسط کارشناسان ال جی کار با 6 ماه گارانتی بی قید و شرط صورت می پذیرد.

90 درصد خرابی های تلویزیونهای ال جی در ظرف یک ساعت در محل قابل رفع است از این رو اگر در تهران،کرج و حومه هستید تنها یک تلفن با ما فاصله دارید:تهران:22607833-021      شعبه کرج:33515328-021         تلگرام و همراه:09106730406

خرابی های رایج تلویزیون های ال جی :

تلویزیون ال جی صدا دارد اما تصویر ندارد:

این حالت به دو دلیل اتفاق می افتد :1-سوختن بکلایت یا led بارهای تلویزیون،در این صورت اگر یک چراغ قوه بر روی تصویر بیندازید متوجه می شوید که تصویر ضعیف و بدون نوری در تلویزیون شما وجود دارد که این نشانه سوختن بک لایت تلویزیون است،گاهی نیز در اثر روشن و خاموش کردن دستگاه،تلویزیون برای یک ثانیه آرم رانشان می دهد و سپس تصویر قطع می گردد که این نیز نشانه ای دیگر از سوختن led بارها یا بک لایت تلویزیون است که در این صورت با تعویض led بارها مشکل حل می گردد،در این مواقع کارشناسان ال جی کار با ایجاد تغییرات در برد پاور تلویزیون ولتاژ کاری led ها را اندکی کاهش می دهند تا عمر led ها افزایش یابد و سوختن بک لایت در آینده اتفاق نیفتد که به این کار اصطلاحا اصلاحیه بک لایت می گویند.

قطع تصویر در اثر سوختن برد tcon یا main: در این حالت نیز شما تصویر ندارید اما عملا تلویزیون نور دارد و در فضای تاریک از خود نور ساطع می کند و اگر انگشت خود را به آرامی بر روی صفحه تلویزیون بگذارید متوجه نورانی شدن جای انگشت خود بر روی تصویر می گردد که این نشانه ای از وجود بک لایت تلویزیون است و یعنی اینکه یکی از برد های تصویرساز یعنی برد tcon و یا برد main آسیب دیده است که با تعمیر یا تعویض برد مذکور مشکل حل می گردد.

بر روی صفحه تلویزیون ال جی خطوط رنگی عمودی و یا خط مه مانند عرض و سفید افتاده است:

در این حالت تلویزیون شما مشکل آب خوردگی دارد و باید تحت تعمیر فلت و برد آدرس قرار بگیرد.این خطوط رنگی و سفید در اثر تخریب ناشی از آب در اتصالات موسوم به فلت برد آدرس و خود برد آدرس ایجاد می گردند که باید تعمیر و یا حتی تعویض گردند تا مشکل تلویزیون حل گردد.

قطع تصویر و ایجاد خطوط رنگی بر روی صفحه تلویزیون ال جی  در اثرضربه:

در این حالت شما یا تصویر ندارید و یا در داخل تصویرتان خطوط رنگی ایجاد شده است که اگر در اثر ضربه ایجاد شده باشد به مرور زمان پیشرفت می کند و کل تصویر را معمولا می گیرد و یا اینکه در همان لحظه اول تصویر را قطع می کند.تنها راه حل در این مواقع تعویض پنل تلویزیون است که خود به تنهای شامل 50 تا 70 درصد قیمت تلویزیون است.

تلویزیون ال جی خاموش شده و روشن نمی گردد:

در این حالت اگر تلویزیون شما متصب به برق باشد و led پاور آن روشن نگردد آنگاه ابتدا پریز برق و سه راهی را امتحان کنید اگر مشکل از آنها نباشد برد پاور و یا برد main تلویزیون و یا در موارد نادری هر دو سوخته است،اگر led قرمز رنگ پاور روشن می گردد اما چشمک نمی زند و واکنشی به روشن کردن ندارد احتمالا برد MAIN سوخته است.

اگر LED پاور روشن می گردد و سپس بعد از روشن کردن نیز چند چشمک می زند و خاموش می گردد احتمالا بک لایت شما سوخته و دستگاه پروتکت کرده است.

در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و یا اگر مشکل تلویزیون شما در موارد فوق نیست به بخش راهنمای خرابی تلویزیون ال جی این سایت مراجعه کنید.

اگر تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده و در تهران،کرج و حومه ساکنید فقط یک تلفن با ما فاصله دارید تا در کمترین زمان ممکنه تلویزیونتان را در منزل تعمیر کنیم.تل

دفتر مرکزی:22607833-021

کرج:33515328-026

تلگرام:09106730406

انتخاب نمایندگی

ثبت آنلاین درخواست ارسال کارشناس

مدل تلویزیون