تعمیر تلویزیون آب خورده

آب خوردگی به عنوان یکی از رایج ترین دلایل خرابی تلویزیون در ایران مطرح است اما تنها راه حل شرکتها برای حل این مشکل تعویض کل پنل تلویزیون است،کما اینکه پنل یک تلویزیون به تنهایی 50 تا 70 درصد قیمت تلویزیون را شامل می گردد و بسیار گران است از همین رو بسیاری از هموطنان تعویض تلویزیون را بعه تعویض پنل ترجیح می دهند.

ال جی کار اما راه حل کم هزینه تری برای تعمیر تلویزیونهای آب خورده دارد،ما پنل تلویزیون آب خورده شما را با حداقل هزینه تعمیر می کنیم و آن را به حال اولش باز می گردانیم.تعمیر تلویزیونهای آب خورده با دستگاه فوق پیشرفته COF tab bording صورت گرفته و به صورت کاملا تضمینی انجام می گیرد.

آب خوردگی یک تلویزیون ممکن است در اثر اسپری کردن آب بر روی شیشه تلویزیون و یا در حین تمیزکاری و یا حتی در اثر بخار آب موجود در محیط صورت پذیرد.مناطقی که در اثر آب خوردگی آسیب می بینند شامل برد آدرس پنل،اتصالات موسوم به فلت پنل و یا حتی برد tcon تلویزیون می باشد.

در اثر آب خوردگی خطوط رنگی عمودی و یا هاله نواری سفید بر روی تصویر ظاهر می گردد و یا تصویر بعد از مدتی کلا قطع می گردد در حالی که صدای تلویزیون نرمال و برون مشکل است،اگر تلویزیون شما نشانه های بالا را دارد به احتمال قوی دچار آب خوردگی شده است .

ما در حیین تعمیر تلویزیون های آب خورده فلت های آب خورده را با دستگاه tab bording تعویض کرده و برد آدرس و تی کان را نیز جایگزین و یا تعمیر کرده و تلویزیون شما را دوباره به زندگی برمی گردانیم،لازم به ذکر است تلویزیون بعد از تعمیر کیفیت پیشین خود را کاملا باز خواهد یافت و هرگز نشانه ای از مشکل در تصویر تلویزیون باقی نخواهد ماند.

اگر تلویزیون ال جی شما آب خورده با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکنه همکاران مشکل تلویزیونتان را حل کنند.

تلفن های تماس: تهران:22607833-021

کرج:33515328-026

همراه و تلگرام:09106730406

 

انتخاب نمایندگی

ثبت آنلاین درخواست ارسال کارشناس

مدل تلویزیون